خط مشی سیستم مدیریت کیفیت

خط مشی سیستم مدیریت کیفیت

این شرکت، به عنوان اولین کلینیک زنجیره ای ساختمان در ایران با ایجاد تفکر فرآیند گرا در کلیه سطوح شرکت در جهت برآورده ساختن الزامات قانونی و رعایت اصول کیفی و همچنین سرلوحه قراردادن مشتری مداری از طریق تأمین خواسته ها و رضایت و اعتماد مشتریان، خود را متعهد به اصول زیر می داند:

  1. توجه به اینکه هرساختمان یک سرمایه ملی است و نسل ها ازآن استفاده خواهند کرد پس می بایست به درستی و با بالاترین کیفیت ساخته شود و هدایت سرمایه ها به سمت ساخت و سازی با کیفیت، هدف اصلی این شرکت می باشد.
  2. بهبود مستمر کیفیت خدمت رسانی بر اساس آیین نامه های داخلی و استانداردهای بین المللی.
  3. توجه به هویت و ایجاد فضای مطلوب بر اساس مطالعات فرهنگی و اجتماعی هر شهر و استان و استفاده بهینه از مواد و مصالح داخلی ساده بومی برای بالاترین بهره وری اقتصادی و اجتماعی
  4. استفاده بهینه از فناوری داخلی و ایجاد فرصت اشتغال برای متخصصان و کارگران داخلی و شناخت فناوری های نو و بهره گیری از آنها.
  5. توسعه توانمندی نیروی انسانی و انجام کار با کیفیت و ایمن از طریق آموزش مداوم.
  6. جلب مشارکت همگانی و استفاده از فن آوری های روز دنیا.
  7. استفاده بهینه از منابع انسانی و مالی در راستای بهره وری شرکت.
  8. بهبود مداوم سیستم های مدیریتی و فرآیندهای اجرایی و عملیاتی پروژه ها در جهت افزایش سطح رضایت کارفرمایان و تأمین انتظارات طرفین ذی نفع و ذیربط.
  9. ارتقاء دامنه فروش و جذب بازارهای هدف.
  10. تحویل به موقع کار به کارفرما و کاهش زمان تأخیر درتحویل.
  11. جذب و آموزش مستمر نیروهای متخصص.

به منظور دستیابی به اصول فوق این شرکت سیستم مدیریت کیفیت را منطبق با الگوی استاندارد ISO9001:2015 در کلیه سطوح به اجرا در آورده و به طور مداوم خود را نسبت به بهبود مستمر و اثربخش این سیستم متعهد می داند. همچنین شرکت د رابتدای هر سال نسبت به تعیین اهداف کیفی در راستای این خط مشی اقدام نموده و با بازنگری از طریق پایش و اندازه گیری و تحلیل، میزان تحقق اهداف کیفی را بررسی می کند.

اینجانب با اعتقاد کامل و عزمی راسخ از این سیستم پشتیبانی نموده و از همه همکاران انتظار دارم ضمن درک صحیح آن در جهت برآورده ساختن خواسته های استاندارد و شکل گیری سیستم مدیریت کیفیت تلاش نمایند. برای پیشبرد این سیستم و به منظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی آن به نماینده مدیریت در امور کیفیت اختیارات لازم تفویض شده است.

 با سپاس مدیر عامل

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید