شرایط اخذ نمایندگی در حوزه کشاورزی

888

اخذ نمایندگی در حوزه کشاورزی

این شرکت در حال حاضر در ۱۶۰ شهر و شهرستان مختلف در چندین حوزه مختلف نمایندگی داشته و به منظور ارتقای کسب و کار خود از افراد با تجربه در زمینه های مختلف دعوت به عمل می آورد تا با اخذ نمایندگی از این امکان ویژه برای خدمت رسانی به مردم و نیز کسب درآمد بالا استفاده نمایند و و بازوی اجرایی این شرکت در شهر و دیار خود باشند، همچنین نیز نماینده قابلیت انعقاد قرارداد با کلیه صاحبان مشاغل صنفی, خدماتی و تولیدی به منظور عرضه محصولات آنها به بازار با شرایط فروش اقساطی به مشتریان آنها را دارا می باشد.

شما هم میتوانید در شهر خود یک کسب و کار پر سود  و استثنایی داشته باشید

 مزایای اخذ نمایندگی

  • بهره مندی از سود بسیار بالای این کسب و کار حدود ۲۰ میلیون تومان بصورت ماهانه
  • حمایت همه جانبه شرکت از نمایندگی ها چه از لحاظ اعتباری و چه از لحاظ تبلیغاتی

مزایای همکاری

  • سود نماینده ۱۰ الی ۱۵ درصد ارزش هر معامله میباشد یعنی اگر در ماه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارائه دهند سود آنها ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.
  • برای نمایندگان بصورت ماهانه با محاسبه فروش هر ماه، فیش حقوقی صادر می شود و مبالغ سودشان را دریافت خواهند کرد. لازم به یادآوری است که هر دفترنمایندگی به عنوان یک بنگاه اقتصادی فعال در حوزه کشاورزی می باشد در واقع این نمایندگی پل ارتباطی بین شرکت و متقاضیان واجد شرایط در شهر خود خواهد بود.عدم محدودیت در پشتیبانی مالی از نماینده بدون وقفه و تعطیلی از ویژگی های همکاری با شرکت ما می باشد.
  • این شرکت سرمایه مستقل داشته و واسطه پول برای سایر شرکتها نمی باشد پس محدودیتی در سرمایه وجود ندارد.
WhatsApp Image 2021-04-26 at 11.56.50

درآمد شعب نمایندگی

نماینده به طور میانگین  ۱۰الی ۱۵ درصد از مبلغ کل پروژه های کشاورزی در دست اقدام را به عنوان درآمد ماهیانه مطابق با صورت وضعیت های ماهیانه دریافت خواهد نمود.

نکته مهم و قابل تامل

شما با اخذ نمایندگی از این شرکت می توانید تنها پیمانکار اقساطی در حوزه کشاورزی در شهر خود باشید که همه مسائل را در زمینهکشاورزی و دامپروری به صورت اقساطی برای مردم شهرتان به انجام برسانید و از سود سرشار آن بهره مند گردید که این امکان با  استفاده از منابع شرکت برای شما فراهم گردیده است.

بدیهی است که با اخذ نمایندگی از این شرکت با استفاده از پلن های اقتصادی تعریف شده  می توانید  از سود سرشار آن بهره ببرید.  لازم به ذکر است که از شروع تا پایان پروژه کنارتان هستیم و به صورت  حرفه ای و کاملا واقعی برآن نظارت مستمر خواهیم داشت.

نحوه عملکرد شرکت 

  • ما در هر گرایشی از فعالان در حوزه صنعت کشاورزی، باغداری، گلخانه و دامداری و دام پروری و طیور دعوت می کنیم تا با اخذ نمایندگی جهت توسعه زیر ساخت ها و بازسازی فرایند موجود با استفاده از بستر های فراهم شده توسط این شرکت، به سمت و سوی گسترس مدرن حرکت کرده و اتفاقات بزرگ را رقم زنند.
  • بستر اقساطی بودن این طرح شرایط طوری برای متقاضیان هموار می کند تا گره هایی که سالها بدست مسئولین دولتی باز نشده، گشوده شده و تمامی فعالان این حوزه بدون دغدغه به تلاش برای ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات خود بپردازند و در صورت اشباع بازار داخلی به بازار های خارجی هم فکر کنند.
  • با این طرح دیگر هیچ کشاورزو یا باغداری محصول خود را که با خون دل و صبر و هزینه پرورش داده و در روز و شب و سرما و گرما از گزند حیوانات وحشی و سرقت و … مراقبت کرده را به قیمتهای نازل نمیفروشد تا مانع از رشد دلالان در این حوزه باشیم و با حمایت از این قشر زحمتش کش دستان پینه بسته ایشان را به گرمی خواهیم فشرد.

فرم ثبت نام نمایندگی حوزه کشاورزی

جهت تکمیل فرم ثبت نام اخذ نمایندگی در حوزه کشاورزی ، دکمه روبرو را لمس نمایید:

منتظر حضور و استقبال شما عزیزان در حمایت از این طرح بزرگ برای یاری رساندن به هموطنانمان هستیم.

در صورت تمایل به دریافت کد نمایندگی و یا پاسخگویی به سئوال های تکمیلی، لطفا با ما تماس بگیرید کارشناسان ما پاسخگوی سئوالات تکمیلی شما هستند.


آدرس دفتر مرکزی :

تهران- زعفرانیه -خیابان مقدس اردبیلی -خیابان شادیانه -اول خیابان میر شریفی برج اورنگ پلاک ۹ – واحد ۸۲

شماره تماس : ۰۲۱۷۵۹۹۰

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید