جزئیات پیشنهادات خودروسازان برای قیمت‌گذاری محصولات

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با اعلام اینکه در روند جلسات کمیسیون صنایع با خوروسازان چندین پیشنهاد برای موضوع قیمت گذاری خودرو مطرح شده است، گفت: آنالیز قیمتی محصولات خودروسازان به کمیسیون ارائه شده و قرار است این هفته این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الله فیروزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ، در خصوص جزئیات جلسات متعدد خودروسازان با کمیسیون صنایع مجلس که به منظور بررسی قیمت خودرو برگزار می شود، گفت: در طول این جلسات ما مطالبه جدی مردم و نگرانی کمیسیون صنایع مجلس از قیمت گذاری خودرو را اعلام کردیم. اما همچنان خودروسازان تاکید دارند که قیمت گذاری ها متناسب با هزینه های تمام شده آنها نبوده و در روند تولید هر روز با زیان روبرو می شوند.

وی با اعلام اینکه در همین رابطه کمیسیون صنایع مجلس از خودروسازان خواست تا کتباً آنالیز قیمت تمام شده محصولات خود را به کمیسیون ارائه دهند، افزود: در هفته گذشته انالیز قیمتی محصولات خودروسازان به کمیسیون ارائه شده و قرار است این هفته این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: در نامه کتبی خودروسازان، محاسبات آنالیز قیمتی انواع خودرو نشان می دهد شرکت ها در هر خودرو ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان ضرر می دهند. البته این رقم هنوز مورد موافقت ما نیست بلکه باید این آنالیز قیمتی را مورد بررسی قرار دهیم.

اشتراک این نوشته

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید