درباره حوزه ساخت

معرفی هلدینگ اقساط ایران در حوزه ساخت

این شرکت در سال ۱۳۸۵ با دریافت مجوزهای قانونی لازم، اقدام به سرمایه گذاری در حوزه ساخت و تجهیز واحدهای مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی نمود و با بهره گیری از توان مالی و تخصص کافی خود توانست پروژه های ساختمانی مختلف را به بهره برداری برساند.

درادامه این راه ما توانستیم اولین و “تنها کلینیک زنجیره ای – اقساطی”کشور را با نام تجاری “حوزه ساخت” به ثبت و بهره برداری برسانیم. شرکت فوق مجموعه ای کامل از خدمات ساختمانی مختلف از خدمات طراحــــی و پیمانکاری و تأمین مصالح را شامل می شود که به صورت کاملا حرفه ای فعــالیت می کنند. در این شرکت تکیه و خط مشی ما، اجرای اصولی و صحیــــح مطابق با استاندارد های ساختمانی است. با بهره گرفتن از این امکانات به راحتی می توانید خدمات ساخت و ساز خود را در سرتاسر ایران به ما بسپارید. لازم به ذکر است در کلیه خدمات ارائه شده با استفاده از آخرین تکنولوژی های نوین، هزینه های شما را کاهش می دهیم. ویژگی منحصر به فرد این خدمات: تمامی خدمات طراحی، تأمین مصالح و اجرا با شرایط اقساطی به مشتریان و کارفرمایان عرضه می گردد.

بدیهی است که استفاده از بهترین و با تجربه ترین استادکاران در هر زمینه ای به خودی خود می تواند منجر به کاهش زمان و هزینه گردد و همانطور که ذکر شد تمامی این خدمات نوین و اصولی به صورت اقساطی و با شرایط فوق العاده به شما ارائه می گردد.

با سپاس مدیریت شرکت بازرگانی تهران

3
Construction-Materials-Are-Used-for-Buildings

نحوه عملکرد شرکت:

ما در هر گرایش به صورت تخصصی عمل می کنیم، هر قسمت از فعالیت های ساخت و ساز را به اکیپ متخصص همان تخصص محول می کنیم و در کنار همه این امور ناظر با تجربه همان کار بر تمام مراحل آن نظارت دارد.

از جمله اهداف ما این است که عملیات سازه ای خود را منطبق با معماری خیره کننده و زیبا به علاوه ی بهینه سازی زمان، هزینه و کیفیت انجام دهیم.

سعی ما بر استفاده از بهترین متدها، بهترین و مجرب ترین استاد کاران و بهترین مصالح ممکن است و انتخاب نهایی را به شما واگذار می کنیم.

حوزه فعالیت شرکت

این شرکت با بهره گیری از شعب زنجیره ای کلینیک ساختمانی تحت برند خود در سراسر کشور در حوزه های مرمت و بازساری، تکمیل فرایند ساخت و  تغییرات در نقشه و معماری داخلی، تجهیز اماکن مسکونی و تجاری شامل کلیه مراحل طراحی، برآورد متره و مالی پورژه، ارائه تقویم کارگاهی، دریافت مجوزهای لازم، تخریب، تأمین مصالح، تعمیر وبازسازی، تجهیز، ارائه صورت وضعیت، پایان کار و تحویل آن به مالک در قالب پروژه های کوچک عمرانی به فعالیت می پردازد.

بازار هدف

هرگونه عملیات ساخت و ساز پروژه های مسکونی، تجاری و اداری اعم از مشاوره، طراحی، تأمین مصالح، تجهیز کارگاه، تعمیرات منزل، ساخت واحدهای کوچک و…  در سرتاسر ایران تا سقف دو میلیارد ریال سرمایه در گردش را با اطمینان خاطر به ما بسپارید

آدرس دفتر مرکزی :

تهران زعفرانیه خیابان مقدس اردبیلی خیابان شادیانه اول خیابان میر شریفی برج اورنگ پلاک ۹ واحد ۸۲

 

شماره تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۴۶

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید