درباره حوزه اعتبار

درباره شرکت

این شرکت در زمستان سال ۹۰ با مدیریت حرفه ای و کادری مجرب و کار آزموده فعالیت خود را آغاز نموده و با ۱۰  سال سابقه در حوزه سرمایه گذاری توانسته گام موثری را در جهت استفاده طیف وسیعی از جامعه بردارد و با تخصیص بودجه مالی مناسب بستری را فراهم آورد که در قالب طرح های متنوع شاغلان در بخش های کشاورزی حمل و نقل، صنعت ، ساختمان و بازار فروش کالا و خدمات را از سرمایه های شرکت بهره مند گرداند.

از آنجا که در سال های اخیر و به سبب شرایط اقتصادی، فشار مضاعفی بر اوضاع و احوال معیشتی طبقه فرودست جامعه وارد آورده این شرکت در جهت تامین سرمایه کمک عمده ای در راستای توسعه اقتصادی بازار سرمایه کشور و کمک به تامین مالی از طریق بازار سرمایه می نموده است تا پول مورد نیاز برای سرمایه در گردش و رونق کسب و کار و کار آفرینی خلق شود یعنی بصورت کلی کار شرکت تامین سرمایه، خلق ارزش افزوده و ثروت آفرینی در جوامع کار آفرین است. و به گونه ای بازوی محرک اقتصاد در عصر مدرن به شمار می آید.

12222

حوزه فعالیت شرکت :

این شرکت موضوع معیشت خانوار را در کانون توجهات خود قرار داده است و با در نظر گرفتن چند بسته مالی با ارقام متفاوت تحت قالب کارتهای نقدی، بستری را فراهم کرده تا عموم مردم از سرمایه های این شرکت برای سامان دهی برای وضعیت مالی خود استفاده کنند به عبارتی این شرکت اشخاص واجد شرایط که نیاز به تامین مالی دارند از طریق نمایندگان خود در شهر های مختلف شناسایی کرده و این منابع مالی را قالب کارت های اعتباری در اختیار عموم قرار می دهد.

ضمنا هر خانواده ایرانی به تعداد اعضای خانواده می توانند از این کارت های اعتباری بهره مند شوند.

هر نماینده به عنوان یک بنگاه اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری، پل ارتباطی بین سرمایه شرکت و متقاضیان واجد شرایط در شهر خود خواهد بود.

 

ویژگی های منحصر به فرد این طرح :

  • دسترسی عمومی به آن می باشد
  • کم بودن پروسه دریافت کارت های نقدی
  • این مجموعه کمترین سود برای باز پرداخت را نسبت به شرکت ها و مجموعه های دیگر دارد.

آدرس دفتر مرکزی :

تهران زعفرانیه خیابان مقدس اردبیلی خیابان شادیانه اول خیابان میر شریفی برج اورنگ پلاک ۹ واحد ۸۲

 

شماره تماس : ۰۲۱۴۷۶۲۶۱

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید